+48 32 639 05 06 Lista WOD Przeczytaj newsy

Fitness

Fitness to zajęcia pozwalające utrzymać nasz sylwetkę jak w najlepszej formie. Różnorodność zajęć pozwala każdemu odnaleźć coś dla Siebie. Profesjonalna Kadra zaangażowana w swoją pracę , robiąca to z pasją zarazi Was pozytywną energią i zmotywuje do działania. Zajęcia prowadzone są w taki sposób aby Twoje ciało miało ciągle urozmaicony trening żeby Twoje mięsnie pobudzić do działania i spalić nadmiar tłuszczu.​

Profesjonalni młodzi aczkolwiek doświadczeni i bardzo zaangażowani instruktorzy przygotowują plany prowadzonych przez siebie zajęć w taki sposób aby Twoje ciało miało ciągle trening urozmaicony, ciągle podejmowało nowe wyzwania i uzyskiwało coraz to lepsze efekty.

ZAJĘCIA FITNESS / ZAPOZNAJ SIĘ Z NASZYMI ZAJĘCIAMI

POWER PBU

Doskonały sposób na świetną sylwetkę! To trening o charakterze wzmacniająco-kształtującym. Zaczyna się od 10–15-minutowej rozgrzewki, po której następuje kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący głównie dolne partie ciała. Ćwiczenia wykonywane są w pozycjach izolowanych, gwarantujących najlepsze możliwe skoncentrowanie się na ćwiczonej partii ciała.Regularne ćwiczenia zapewniają szczupłą sylwetkę, płaski brzuch, jędrne pośladki i smukłe uda. Ponadto przyśpieszają spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Efektem ćwiczeń jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej.

TRX

To kompleksowy trening całego ciała. Zwiększa wytrzymałość, siłę, równowagę i mobilność. Wyróżnia go funkcjonalność a wszystko dzięki wykorzystaniu podwieszonych taśm TRX gdzie trenujący ćwiczy z obciążeniem własnego ciała. Ćwiczenia są wielostawowe, wieloosiowe i holistyczne. Trening dedykowany jest wszystkim, zarówno kobietom jak i mężczyznom. Nie ma w nim choreografii tanecznej. Skutkiem ubocznym treningu jest duży zastrzyk energii!

SPARTA TEAM

Co tydzień ktoś z Naszego Spartańskiego Teamu przygotuje dla Was magiczne zajęcia. Jeśli zechcecie będzie to PBU, jeśli jednak wolicie będzie to np. TRX.

Stretching

Zajęcia skupiające się na ćwiczeniach rozciągających, poprawiających elastyczność mięśni oraz zwiększających zakres ruch w stawach, sprzyjająca utrzymaniu prawidłowej postawy ciała.

Brzuchomania

Zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Brzuchomania to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.

Bikini Workout

Trening nastawiony na wyszczuplanie i modelowanie kobiecej sylwetki. Opiera się na różnorodnych ćwiczeniach powtórzeniowych, które wysmuklają nogi, ujędrniaj pośladki i wzmacniają brzuch. Na zajęciach wylewane są litry potu a wraz z nimi redukowana jest tkanka tłuszczowa.

Tabata

Trening interwałowy o wysokiej intensywności okrzyknięty rewolucyjną metodą spalania tkanki tłuszczowej. Polega na wykonywaniu mało skomplikowanych ćwiczeń o maksymalnej częstotliwości przez 20 sekund, które przeplatane są 10 sekundowymi przerwami. Metoda ta gwarantuje szybkie schudnięcie oraz poprawienie wytrzymałości tlenowej i beztlenowej.

TRENERZY FITNESS / ZOBACZ KTO CIEBIE WYTRENUJE

TAK TRENUJEMY / PRZYJDŹ I PRZEKONAJ SIĘ SAM

Tak ćwiczymy w CrossFit Sparta Rage

METAMORFOZA/ ZMIEŃ SIĘ Z NAMI